4 Ocak 2017 Çarşamba

Aranan Deterjan Bulundu !

Nasıl başlamıştık görüşmeye hatırlamıyorum ama instagram.com/farmasii_kologg sevgili Sevilay bana Farmasi ürünlerinden gönderip denememi istediğini yazmıştı..

Ben de alerjik bünyemden sebep pek çok deterjanla anlaşamadığım ve beni hapşurtmadan, rahatsız etmeden temizlik yapmamı sağlayacak ürün arayışında olduğum için yer silme sıvısı ve yağ sökücüsünü rica ettim.. 



Ürünlerim elime ulaşır ulaşmaz ilk önce yer silme sıvısının mis gibi sabun kokusu beni cezbetti.. Sanırım oldu bu iş diye düşünüp, ilk olarak yağ sökücüsünü denedim..


Hem hafif kokusu hem temizliğiyle gerçekten memnun kaldım.. Bir kere sıkmak yetiyor ocağı temizlemek için.. Hem temizleyip hem parlatıyor.. Bu ikisini elde etmek için 2 ayrı deterjan kullanıyordum normalde.. En önemlisi de hapşurmadım.. Hem de aspiratörü açmadığım halde.. 

Hatta öyle memnun kaldım ki Sevilay'a dönüş yapıp Farmasi'ye üye bile oldum :)

Evet artık ben de Farmasi Danışmanıyım..

Kendi ürünlerimi daha uygun fiyata alacağım artık.. Dilerseniz üye olmanızda sizlere de yardımcı olurum.. Bana ulaşmanız veya burayı tıklayarak üyelik formunu doldurmanız üyelik için yeterli.. 

İlk siparişim geldi bile.. Kalbimi fetheden mat rujların yanısıra içerisinde çok merak ettiğim bir temizlik ürünü de vardı onu da deneyip vaad ettiği her şeyi gerçekleştirebildi mi sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum..

O halde bir başka Temizlik Rutinim / Marka Tavsiyeleri yazısında görüşmek üzere..

Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler