2 Ocak 2017 Pazartesi

2016'da Hayatımda Neler Oldu ?

2016 tarihe geçecek, kötü bir yıl oldu ülkemiz ve hatta dünya için.. Çoğunlukla mutsuz geçirdik hep birlikte..

Hem siyasi ve gündeme dair görüşlerimi diğer sosyal medya hesaplarımda paylaşmayı tercih edip, burayı daha kişisel tuttuğum için, hem de benim geçmişteki hislerimi şu an yaşayanlara moral olması amacıyla 2016 "şahsi olarak" benim için nasıl geçti ondan bahsedeceğim.. 

Psikiyatristle Görüşme Sürecimin 2. yazısını "ayağa kalkacağım" diyerek bitirmiştim hatırlarsınız.. Bu yazıda aslında o ayağa kalkma sürecinde bana katkısı olan şeyleri kısa notlar halinde bulacaksınız.. 3. yazıda buradaki bazı maddeleri daha açık yazabilmeyi umuyorum.. 

***

2016'da neler oldu ?

Bir psikiyatristle görüşmeye başladım..
Aldığım en iyi kararlardan biri buydu.. Tek pişmanlığım bunu daha önce yapma cesareti gösterememiş olmam..

9 yıldır görüşmediğim en iyi dostumla tekrar bir araya gelmek için ilk adımı attım.. 
Mesajıma aynı özlemle karşılık verdi ve şu an günlerim onunla dolu dolu.. 


Spora ve uzun yürüyüşlere başladım..
Pilates kursuna kaydoldum.. Hem spor yapmak hem spora gidiş gelişler arasında yürüyüp, sosyalleşmek, kendime zaman ayırmak inanılmaz iyi geldi.. 
Kursun tadilata girmesi dolayısıyla 1.5 ay kadar ara vermek zorunda kalınca çok daha iyi anladım hem ruhuma hem bedenime ne kadar iyi geldiğini..
Ayrıca çocuklarımı okula bıraktıktan sonra da çoğu zaman sahilde uzun yürüyüşler yapıyorum..

Hobi edindim..
 Eskiden internette gereksiz bir sürü vakit harcar ve bana söylenen her şeye cevap vermek zorunda hissederdim kendimi. Artık bunu yapmamaya özen gösteriyorum. Görüyorum ve geçiyorum hepsi bu :) Vaktimi dantel örmeye, eski eşyaları boyamaya veya onlarla ilgili araştırmalar yapmaya ayırıyorum çoğunlukla..

Yeni blogumu yani burayı açtım
Ve rakamlara da bakılırsa sanırım bu değişiklik hepimize iyi geldi..

Burun estetik ameliyatı oldum..
Epeydir kafama taktığım, şahsi gündemimde olan bir şeydi ve bu yıl onu da aradan çıkarmayı başardığım için mutluyum :)

Evimde istediğim değişiklikleri yaptım..
Aslında hala yapmaya devam ediyor olsam da oturma odasını üst kata taşımak ve orayı kaçarcasına ayrıldığım bahçe katı evimin salonunu boyattığım renge boyatmak, erişilebilir hayallerimden biriydi ve onu da gerçekleştirdim.. 

Ponçik ailemize katıldı
Çocukların bir hayvan sahibi olmasını istiyorduk.. Daha önce kuşlarımız vardı ama malesef aramızdan ayrıldılar.. Ev ortamında bakabileceğimiz ele avuca gelen sevimli bir hayvan arıyorduk ki hamster da karar kıldık.. Ve bir akşam Ponçik çıkageldi.. Onu çok seviyorum.. Ve aslında sanırım onu birazda kendim için istedim :)

Dilerim 2017 sadece şahsım için değil tüm insanlık için huzur içinde güzel bir şekilde geçer.. 

İyi seneler..

mutluhayatblog@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler