7 Kasım 2016 Pazartesi

Duvar Dekorasyonu

Duvar dekorasyonu, farklı tarz ve boyuttaki çerçeveleri bir arada sergilemek son yılların yükselen trendi.. 
Bu trendi ilk uyguladığımda olumsuz yorumlarla bi taşlanmadığım kalmıştı ınstagramda..  Şimdi her yer duvar dekorasyonu :)

Aşağıdaki ilk 2 fotoğraf alt kattaki salonuma aitti.. Burayı şu an çocuk odası yaptım.. Çerçevelerin çoğunu dönem dönem yaptığım ev boşaltmaca'lardan birinde instagram.com/catikatidolapbosaltmaca 'da sattım.. 

Şimdi yukardaki oturma odamda daha sade, minimalist bir duvar dekorasyonu yapıyorum ilk fırsatta paylaşacağım..





Yatak odası duvar dekorasyonumdan bir kare.. 


Burası da giriş dekorasyonuna bir örnek.. Şu an girişte kullandığım şifonyer oturma odamda.. Ancak çerçeve ve aynalar aynen bu şekilde duruyor.. Şifonyerin yerine ise rahmetli annemden hatıra dikiş makinasını koydum ve dantel bir örtü ile şıklaştırdım.. 


Çerçeveler : İkea, English Home karışık
Duvar Aynaları, Perde, Şifonyer : İkea
Güllü Masa Üstü Ayna : English Home
Takı Askılığı, Ev Biblo, Siyah Kafes Mumluk : Euroflora
Askılık : Bauhaus

Hoşçakalın <3

mutluhayatblog@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler