21 Kasım 2016 Pazartesi

Oturma Odası Dekorasyonum / 2.Yazı

İlk oturma odası dekorasyonum yazımda kilimi siyah tarafıyla ve koltuğu da köşe haliyle görmüştünüz..
Evde sıklıkla değişiklik yapıyor ve bunu seviyorum.. 




Bu kilimi ilk gördüğümde aslında desenine vurulmuştum.. Çift taraflı kullanılması artı beğenimi kazandı.. Bu detayı sevdim.. 


Beyaz kısmı daha aydınlık daha fresh gösterdi odamı.. Ve siyah kısmını kullanmak evet daha zahmetli.. Gün aşırı ev süpürmeme rağmen hayli toz tutuyordu.. Ama onun görüntüsü de bir başka güzel benim için.. Zahmeti çekilir.. 




Koltuğumu da sıklıkla bölüp kullanıyorum.. Bu kez bir parçasını karşı tarafa alıp köşe durumunu bozdum.. 



Masamı odanın öbür köşesine koydum yemek alanını ve oturma alanını ayırmış oldum.. 
Masanın üzerindeki tablo eşimin ressam arkadaşının bize hediyesi.. Renklerini ben  seçtim hikayesi ona ait.. 2 büyük ve onların içinde 2 küçük ayak var üzerinde, eşimin benim, 2 çocuğumuzun olmak üzere.. Ayakları yere sağlam basan ailemizi temsil ediyor.. 


Bu odayı çocuk odasından oturma odasına çevirmemin bir diğer sebebi manzarasıydı.. 
Evimizin tamamından göl görünüyor ancak üst kattan karşıda hiç bina görmüyorum ve dış dünyadan soyutlanmış gibi hissediyorum ve bunu seviyorum.. 


Hoşçakalın :)

Duvar Rengi : Dyo Yeni Çağıl
Köşe Koltuk : İkea Söderhamn
Çift Taraflı Kilim : Koçtaş
Çiçeklik / Tv Ünitesi / Küçük Sehpa / Tül / Masa / Bank / Şifonyer : İkea
Sepet / Küçük Ayna : Madame Coco
Pullu Kırlentler : Ben diktim..
Fiyonk Yastık : Tuba Can
Çerçeveler : İkea / Euroflora / Madame Coco
Tablo :  Ressam Erkan Yaprakkıran


mutluhayatblog@gmail.com

4 yorum:

  1. maşallah Allah huzur versin evinizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hepimize inşallah <3

      Sil
  2. Koltuklarınızdan memnunmusunuz :D saka saka iyi aksamlar diyim dedim sadece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birden bi kalbim sıkışmadı değil afsasjhddhf :)) Sevgiler

      Sil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler