20 Ekim 2016 Perşembe

En güzel yaşımdın 35 :)

Merhaba

Bugün benim doğum günüm :) 

Bir süredir düşünüp hazırlık yaptığım yeni blogumu, kendime hediye olarak doğum günümde hayata geçirmeyi istedim.. 

Ve işte burdayım..

Geride bıraktığım yaşımda hayatımda pek çok yenilik oldu.. Kendime gelme sürecim tamamen tesadüf mü denk geldi 35'e, yoksa bu yaşın olgunluğu muydu beni kendime getiren bilinmez ama tabiri caizse 35 yaşımda yaşamaya başladım..



Öncelikle eşimin ve babamın ısrarlarına daha fazla dayanamayıp, işe yaramayacağı düşüncelerimi, bir şeyim olmadığı inadımı bir kenara bırakıp bir psikiyatrist ile görüşmeye başladım.. 

Depresyonda mıyım ? sorusuna aldığım "hayır depresyonun ötesinde daha başka bazı önemli sorunların var" cevabı ile artık hayatımda bir şeylerin değişmesi gerektiği sonucuna vardım..

Bir kaç görüşme sonrasında normal olduğunu düşündüğüm ve kişilik özelliklerim sandığım şeylerin aslında öyle olmadığını farkedip "kendime ne yaptım ben böyle bunca yıl boyunca?" aşamasına geçtim.. Oysa ben mutlu olduğumu sanıyordum :)

Henüz yolun çok başındayım ama şimdiden farklı ve iyi hissediyorum.. Sizinle bu süreci de paylaşacağım burada zaman zaman..

Hayatımda yüklerimden arındığım, beni aşağı çeken şeylerden kurtulduğum bir yıl oldu..

Neden yeni bir blog ? 

İnternet hayatımda da yeni bir başlangıç, temiz bir sayfa açmak istedim.. Eski blogum bana çok güzel anılar bıraksa da, Türkiye'nin ilk bloggerlarından olmam sebebiyle pek çok konuda ilkleri barındırdığı için bir o kadar da yıpratıcı oldu.. 
Bildiğim bir şey var ki o da artık eski adımla anılmak istemediğim.. 

Kiminiz benim ben olduğumu bilerek burada olacak, kiminizle yeni tanışacağız.. Her şekilde söz veriyorum keyif aldığınız bir yer olacak..


Neden Mutlu Hayat ? 

Hayat her zaman mutlu değil evet, ama pozitif yaklaşmak lazım.. Bu yüzden "Mutlu Hayat"..


Sık kullanılanlarınıza eklemeyi ve sık sık uğramayı unutmayın.. Yorum bölümü blog sahibi olan olmayan herkese açıktır..

Yeni yazıda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

115 yorum:

  1. Süpersin beni de cesaretlendirdin acaba ben de mi inadımı kırsam ve bir desrek alsam? Belki benim de kişiliğim sandığım hatalarım vardır? Ouvv bunu düşünmem lazım�� Hayırlı uğurlul olsun bu da ilk yazının ilk yorumu olsun�� Sen burda ol da biz hep etrafında olacağız ve nasıl olmak istiyorsan öyle kabul edeceğiz güzel arkadaşım�� Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka tavsiye ederim..İnan çok şey değişiyor.. Teşekkür ederim desteğin için iyi ki varsınız hepiniz :)

      Sil
  2. iyi ki varsın abla dualarımdasın..

    YanıtlaSil
  3. Sizi eskiden beri takip ediyorum aslında sizin pozitifliğiniz benim yanlızlığımı gidermiştir. Gizemli bir arkadaş gibi mutlu hayat sizin için hep mutluluk olur inşallah yolunuz hep açık olsun ilkay hanim 😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana ufacıkta olsa faydam olduysa :) İyi dileklerin için çok teşekkür ederim..

      Sil
  4. Hayırlı ve mutlu olsun inşaallah ilkay

    YanıtlaSil
  5. İyiki dogdunuz iyiki sizi tanıdım sevdiklerinizle birlikte mutlu saglikli uzun uzun seneler 🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki ben de sizlerle buluşma fırsatı buldum.. Çok teşekkürler..

      Sil
  6. Öncelikle yeni yaşınız sonra da yeni blogunuz hayırlı olsun. Sizi yıllardır her sosyal platformda severek takip ediyordum Mutlu Hayat blogunun da müdavimi olacağım kesin.. Bundan sonraki hayatınız mutlu huzurlu keşkesiz ve iyi ki 'lerle dolu olsun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumlarını hep beklerim :) Hepimizin hayatı aynen öyle olsun dilerim.. Sevgiler benden de <3

      Sil
  7. O zmn ilk blogun ilk yorumuda bnden gelsin sessiz takipcilerinizdenim 6 yıldır takipteyim sizi her yazilarinizi kâh hayranlıkla kâh tebessümle okumuştum yeni blogunuz hayırlı olsun bol bol yazarsiniz umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli takibin için teşekkür ederim :) Bol bol yazmayı planlıyorum ben de kısmet olursa.. Sevgiler <3

      Sil
  8. Yeni yasiniz en guzelini versin ins sizi cok seven sıkı takibinizde olan biri olarak ilk yorumu yapmak istedim yeni blogunu yeni olan herseyiniz hayirli olsun seve seve takipte olacagim insallah😍😘
    Selver😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler her zaman beklerim :) Yine severek takip edeceğiniz bir blog olacak umuyorum :)
      Sevgiler

      Sil
  9. Öncelikle yeni yaşınız sağlık huzur ve sevdiklerinizle birlikle mutlu bir hayat getirsin inşallah... Yeni blogunuz hayırlı uğurlu olsun... Sizi çok yakından tanimasamda yüzünüzü hiç gormesemde sizi gerçekten çok seviyorumm en önemlisi sammi buluyorum.. ( ayrıca bunları niye yazdım bilmiyorum)😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki yazmışsın beni mutlu ettin :) Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için.. sevgiler <3

      Sil
  10. Hayırlı olsun ablacım :) seviliyorsun ve yakından, içten takip ediliyorsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de sizleri seviyorum varlığınıza duacıyım..

      Sil
  11. 17 yasimsin ilkay abla,icimdeki kipirtiyi canlandiran sonrada kapandigimi ilk mujdeledigimsin, ozendigim,ailesine imrenerek baktigimsin. Beni tanimayan ama benim yillardir takip ettigim ablamsin😊 Allah hayirli omur nasip etsin☺ ben hep burdayim✋flz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek çoğunuzun hayatlarına dokunma fırsatım oldu şimdiye kadar ne güzel ne mutlu bana.. Çok teşekkür ederim her buralarda ol dilerim..

      Sil
  12. Aslında çoğumuzun yeni başlangıçlara ihtiyacı var fakat nereden başlayacağız bilemiyoruz. Bloğunuz hayırlı yolunuz açık olsun inşallah İlkay hanım .Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.. Yakaladığın yerden başlamak lazım aslında :) Çok teşekkür ederim güzel dileklerine.. Sevgiler benden de <3

      Sil
  13. Yeni blogun hayırlı olsun. Seni zevkle takip ediyordum zaten ve burdanda takibe devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :) Hep beklerim yorumlarını.. Teşekkür ediyorum :)

      Sil
  14. Yeni yaşınız size hayır, sağlık, mutluluk ve huzur getirsin İlkay Hanım. Bloğunuz da hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  15. Hayrlı olsun ve yeni yaşında yeniden doğmuşcasına harikulâde bir ömrün olsun.💕 Sevgiler. ragibetül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim öyle olur ve sizlerde hep yanımda olursunuz :) Benden de sevgiler

      Sil
  16. İlkay abla yeni yasin ve yeni blogun hayırlı olsun .. öyle bi yazıyla çıktın ki karşıma .. az önce hiç tanımadığım bi psikoloğa kısmen içimi döktüm bana yardım etmesi için .. senin aksine bende çevremi yardıma ihtiyacım olduğuna bi türlü inandiramiyorum .. keşke seninle özel konusabilme şansım olsaydı ama sorunlarimla seni yormak hayatına negatif yükler yüklemek istemem .. bakalım benim yazdığım maile ne cevap gelir yada gelir mi bilemiyorum ama bana en azından uzman konusunda yardimci olursan sevinirim. Bu arada istanbulda yazamıyorum nasıl olur onuda hiç bilmiyorum .. tekrardan hayırlı olsjn .. evimizin blogger ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Vildancım.. Kimseyi beklememeni tavsiye ederim ben doktora gideceğim de ve git.. Seni senden iyi kimse anlayamaz.. Hayatında çok şey değişiyor.. Herhangi bir devlet hastanesinde Ruh sağlığı bölümüne başvurabilirsin.. Son derece ilgililer.. Neye ihtiyacın varsa yönlendiriyorlar ben ilaç tedavisi görüyorum mesela.. İyi dileklerin için teşekkür ederim sevgiler <3

      Sil
  17. Hayirli olsun ablacimm guzellikler mutluluklar hep sizinle olsun ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim sizlerle de olsun :)

      Sil
  18. Çok güzel olmuş hayırlı olsun yeni hayatın umarım çok çok çok mutlu bir hayatın olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkürler güzel kalbine sağlık :)

      Sil
  19. Hayırlı olsun ilkay hanim

    YanıtlaSil
  20. Hayırlı uğurlu huzurlu olsun.. 🙏🏻

    YanıtlaSil
  21. hayırlı olsun İnşallah ablacım

    YanıtlaSil
  22. Hayırlı uğurlu olsun. Yeni yaşınız size sağlık huzur mutluluk başarı getirsin inşallah (seviliyorsunuz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizleri seviyorum çokca :) Teşekkür ediyorum <3

      Sil
  23. Yeni, sizin deyiminizle eski hic farketmez paylastiklarinizi zevkle bir cirpida okuyorum.yenileriniz hayr huzur getirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yerde yanımda olduğunuz için teşekkürler :) Sevgiler kocaman

      Sil
  24. Sabah gozumu actim ve burdayiiimmm tabiki :) sen nereye ben orayaaa her zaman yanindayim.ne guzel ne MUTLU gelismeler bunlar devami da gelir artik Allah in izniyle.veeeee tabikiiii dogum gunun kutlu olsuuunnnnn iyi dogmussun iyiki google sunnet yatagi yazmisim iyiki sende sunnet yatagiyla ilgili bir post yazmissinda vesile olmus seni tanimisim.saglikli huzurlu mutlu ve bizliii nice guzel yaslarini kutlamak nasip olsun insallahhhh seviyorum seni İlkaayyyy (bir suru bir suruuu kalp emijiii :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiinnn peşimden hiç ayrılma olur mu ? Hep buralarda ol :) Çook teşekkür ederim iyi ki varsın sen de ben de seni seviyoruumm :)
      Bolca kalp benden de <3 <3 <3

      Sil
  25. Hayırlı olsun inşallah😉😉🌻🌻🌻🌸💮💮

    YanıtlaSil
  26. Mutlu yaşlar hayırlı olsun yeni yaş yeni blog 🎀🎂🎈🎆🎇🎉🎊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu uğurlu gelsin inşallah :) Teşekkür ederiimm <3

      Sil
  27. İyi doğdun ablacim yeni yaşın yeni bloğun hayırlara vesile olsun inşallah herşey gönlünce olsun iyiki varsın 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tubacım siz de iyi ki varsınız özlemişim yorumlarınızı :) Kocaman sevgiler

      Sil
  28. Çok geç kalmadan kutlayayım... (şimdiden eğer yayınlanmamış yorum yoksa 21 oldum. Eğer yayınlanmamışların peşine çıkarsam 😅😕😣. Assolist olma takıntım olduğunu şimdi öğrendim) 😜

    Yeni yaşın, yeni yazın, yeni bloğun... hayatında yeni olan heeeer şeyin hayırlı olması, hayırlara vesile olması dileğimle.

    (uzman yardımı konusunda endişelerim vardı ... sanırım bende başlamalıyım )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman teşekkürler :) Sanırım 21'den öte oldun hihih olsun önümüzdeki yazılara bakalım :)
      Uzman yardımı konusunu mutlaka ciddi anlamda düşün derim nefes aldığını hissediyorsun..
      Sevgiler :)

      Sil
    2. İsimsiz çıkmışım😜 ben, ben, hemde ben yani😅😲

      Sil
    3. Ne orjinal nickin varmış hehe birinci çekirdek :)

      Sil
  29. Hayırlı olsun ilkaycım, mutlu huzurlu güzel, senelerin, olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim herp beraber olsun inşallah :)

      Sil
    2. İnşallah.. 😊😊😊

      Sil
  30. Yeni yaşınız kutlu olsun hep mutlu bir hayatınız olsun seviyorum sizi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sziler tarafından sevildiğimi bilmek çok güzel.. Kocaman teşekkür ederim her şey için <3

      Sil
  31. İki ablam var seni de onlar gibi seviyorum ve takipteyim tee catikatindan bu yana.sen çok iyi yureklisin yeni bloğun hayırlı olsun ablacim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanal ablayım ben de o zaman :) Kocaman teşekkür ederim güzel kalbine sağlık.. Sevgilerimle :)

      Sil
  32. Yeni yaşında yüzün hep gülsün ,durmak yok takibe devam ...hayırlı uğurlu olsun bloğun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman durmak yok yazmaya devam :) Çok teşekkür ederim umarım yine seveceğiniz bir blog olur <3

      Sil
  33. Yeni yaşınız ve yeni blogunuz hayırlı olsun yılların çatı katını unutmak zor olsada burdaki yazılarıda keyifle takip etmeye devam edecegım destek almak gercekten cok iyi geliyor insana gerçek kendini buluyor insan hakkınızda hayırlısı olsun herseyin insallah������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aratmamaya çalışacağım eskileri inşallah :) Çok teşekkür ediyorum yardım konusunda da çok haklısın..

      Sil
  34. hayırlı uğurlu olsun ablacım.

    YanıtlaSil
  35. Okadar cok sey deprestirdin ki icimde. Sadece sunlari yazabilecegim, iyi ki dogdun, hayirli olsun, sessizde olsam bende hep burdayim 😘 pinar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım artık sık sık ses verirsin <3 Çok teşekkür ediyorum kocaman sevgiler

      Sil
  36. Rabbim hayırlı uzun ömürler versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.. Hepimize versin dilerim <3

      Sil
  37. Hayırlı olsun inşallah. Buradada sizi takipteyim☺ Başarılar ilkay hanim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hep beklerim :) Sevgiler <3

      Sil
  38. Ve mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  39. Doğum günün kutlu olsun... Tüm sevdiklerinle birlikte geçireceğin nice güzel günlerin olsun inşaallah... Yeni blog da hayırlı olsun, ilk bloggerların ilk takipcilerindenim ben de uzun soluklu çok keyifli anıları paylaşacağın bir sayfa olsun inşaallah... Sevgilerimle sessiz takipcin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :) Artık yeni blogda ses vermeni beklerim.. sevgiler benden de çokca :)

      Sil
  40. hayırlı uğurlu olsun. insanın bazen hayatını temize çekmes gerekiyor. ben seni neredeyse 5,5 yıldır takip ediyorum. kimi zaman sana katıldığım düşüncelerin oldu,kimi zamansa tamamen farklı baktık hayata :) yine de yıllarca takip ettim seni devamlı okudum ailemden biri gibi. :) tekrar hayırlı olsun. yeni bloğun adı gibi mutluluk getirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerini benimle paylaştığın için teşekkür ederim :) Dilerim daha uzun yıllar birlikte oluruz.. Kocaman sevgilerimle <3

      Sil
  41. hayırlı olsun yeni hayatınız :) ilk okuyucularınızdan olup eski blogunuzun tamamını okumuş biri olarak yeni yazılarınızı dört gözle bekliyor olacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer :) Ben de sizlerle aktif olarak birlikte olmak için sabırsızlanıyorum :) Bu yenilik hepimie iyi gelecek inşallah:) sevgiler

      Sil
  42. Onsekizimde tanidim suan yirmi besimdeyim heyecanla bekledik Ranayi tüm blog ismin ne anlami var sen nereye biz oraya YENI YASIN HAYIRLARA VESILE OLSUN gulen yuzun hic solmasin esin ve cocuklarinla saglik dolu nice yillara d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne günler geçirdik birlikte :) Daha uzun yıllar birlikte oluruz dilerim.. Teşekkürler tüm iyi dileklerin için <3

      Sil
  43. Hayırlısı olsun inşallah doğum gününüzde kutlu olsun sizin ilk takipcilerinizdenim bende ilk evlendiğim zamnlar blogunuzu keşfetmiştim 9 yıl oldu evleneli gerçekten o zamnlar bloglar çok kıymetliydi dediğiniz gibi az ve öz blog vardı ama zamanla sizi çok yiprattilar ama siz hiç pes etmediniz bundan sonrada bizi bırakmayın çünkü sizi sevmeyenler çok var ama sevenler daha çok biraz uzun bi yorum oldu ama ben her zaman yazmiyorum sessiz takipciyim idare edin;-) yeni yazilarinizi dort gozle bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni anlamış olmanız ne güzel :) Pes etmeme sebebim sizlerden ayrılmayı göze alamamamdı zaten çünkü ben de sizleri çok seviyor ve kopamıyorum :) Birlikte nice yıllara.. Sık sık ses verirsin umarım bu yeni blogda :) sevgilerimle <3

      Sil
  44. İnsallah hep saglikli ve mutlu olursunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hep birlikte :) sevgiler <3

      Sil
  45. Yeni yaşınız ve yeni blogunuz hayırlı olsun. Sessiz takipçiniz olsam da bugün yazmak istedim. Her şey hayırlısı ile gönlünüzce olsun. Rabbim sevdiklerinizle ve sevenlerinizle nice mutlu yıllar yaşamayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için :)

      Sil
  46. Yeni yasinda yeni blog da hayirli olsun normalde aktif degilim ama 3senedir keyifle ve zevkle yazilarini okuyorum guzel ailenle guzel mutlu huzurlu yillarin olsun (cekemeyen kilcik antenlerden taktirsin :-P :-) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bundan sonra daha aktif olursun :) Okuyan gözlerine sağlık keyif almana memnun oldum :) Anten konusunda katılıyorum hihihi sevgiler <3

      Sil
  47. 2011 de bir arkadaşım sayesinde okumuştum sonra vazgeçilmezim oldun kızım doğdu soru sordum içtenlikle cevapladın bir abla oldun benim için. Sen mutlu ol güzel insan yeni yazılarını iple çekiyorum Yeni blogun hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizler de benim için vazgeçilmez oldunuz.. Pek çok kez bırakmayı düşündüm ama sizden vazgeçemedim :) Böyle yorumlar gelince de iyi ki bırakmamışım iyi ki sizleri bulmuşum diyorum :) Hep birlikte mutlu olalım dilerim :) Sevgiler

      Sil
  48. Ben sana ilkay'cım diyorum okadar içtenim anla seninle değişti her şey bilmem kaç senefir takip ediyorum seni inan bilmiyorum ama çok değiştim seninle bunu bil istedim tavrinin net oluşu beni kendime getirdi ben ne yapiyorum dedim kimseye yaranilmiycağini seninle öğrendim desem doğru olur iyiki varsin iyiki sana rastlamişim ama bende değisecek şeyler dahada var seni çook sevdim desem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar iyi geliyor böyle yorumlar bilsen.. Birilerinin nacizane hayatına dokunmuş olmayı bilmek çok güzel.. İyi ki sizlerde varsınız hep diyorum.. Ben de sizlerden çok şey öğreniyorum güzel bir bütün olduk :)
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  49. İlkay hanımcım hayırlı olsun yeni blogunuz. çok güzel ve içten yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim böyle hissetmene :) Hoşgeldiniz <3

      Sil
  50. Öncelikle tekrardan hoşgeldin yazılarınla hayatımıza ve iyiki doğdun yeni yaşın önceki yıllarından daha çok huzur sağlık ve mutluluk getirsin inşallah
    Aslında bende birçok kez destek almayı düşündüm ancak guvenebilecegim bir psikiyatristin benim karsilayabilecegimden çok fazla maliyetli olacağını ve yarım bırakacağımi düşündüğümden cesaret edemedim bir türlü senden beni ve diğer arkadaslara fikir verecek bir yazı istesem cokmu ayıp etmiş olurum acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk <3 Sizlerde geldiniz tamamlandık artık :)
      Sanırım özel doktora gittiğimi düşündüm ama ben ücretsiz olarak devlet hastanesinde bir pskiyatriste gidiyorum.. Sen de deneyebilirsin maddi olarak seni zorlamayacağı için sürekli farklı doktorlara gidip deneyebilirsin.. İlk görüşmede zaten belli oluyor durum..
      Açıkcası daha önceki yıllarda bir kaç özel doktora da gittim ancak hiç biri bu etkiyi vermemişti ve ben de yarım bırakmıştım.. Daha uzun bir yazı yazmaya çalışırım süreçle ilgili..
      Sevgilerimle

      Sil
  51. Nice mutlu seneler diliyorum.çok sevindim blog açmaniza.gerci facebooktan ve instagramdan keyifle takip ediyorum.blogger değilim ama çok sıkı blog takipcisiydim bir zamanlar.malum evlenip çocuk sahibi olunca pek mümkün olmuyor.ilk takip ettiğim bloglardan biriydi çatı katı.ozaman mutlu hayatla devam takibe.☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevindim sizlerle burada buluştuğumuza hepimize iyi geldi bu yenilik :) Değerli takibin için teşekkür ederim sevgilerimle <3

      Sil
  52. Kisiliginizin bir parçası sandığınız ama aslında sorun olan şeyleri başka bir yazıda anlatabilir misiniz? Belki başkalarının da kendini çözüp psikoyatriste gitmesine vesile olur. Dua ile....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yazmayı düşünüyorum inşallah vesile olur dediğiniz gibi.. Sevgiler <3

      Sil
  53. Bloga hayirli olsun demeye ugramak istedim :) Yenilik cogunlukla iyi geliyor: Yeni ortam, yeni ev, yeni arkadaslar, yeni planlar... Insallah bundan sonrasi cok güzel olsun, blogun ismi gibi mutlu hayat olsun hep. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) Gerçekten öyle ilk günki gibi bir heyecanla yazıyorum yine.. Güzel dileklerin için çook teşekkür ederim sevgiler benden de <3

      Sil
  54. seni,nle gerçekten tanışmayı çok isterdim..çok tatlısın ya..İnan sık kullanılanlarıma ekledim burayı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu tatlı sözler için :) Sık sık uğrarsın umarım beklerim :)

      Sevgiler <3

      Sil
    2. Evet buradayım canım gene:)sıksık takipteyim bu blogu:)daha fazla postlar bekliyoruz senden:)Zevkle severek okuyorum yazdığın herşeyi:)

      Sil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler