27 Ekim 2016 Perşembe

Yatak Odası Dekorasyonum

Burası şu anki evimden önce sadece 6 ay oturup, kaçarcasına ayrıldığım bahçe dubleks evimin yatak odasıydı.. Fikir olması açısından arşivimde bulunsun istiyorum..

Fotoğraflar üzerinden gidelim.. 

O evimizde alt katta ve üst katta 2 ayrı giriş kapısı vardı.. Alt kat bahçe katına, üst kat 1. kata denk geliyordu.. Biz daha çok bahçe kattaki, yani yatak odasının hemen karşısındaki kapıyı kullanıyorduk.. 
Kapıdan girince hemen karşıdaki oda yatak odamızdı.. Bu aynayı o zaman yatak odasında gördüğünüz kafes stickerın yerine asmak için almıştım lakin taşındıktan sonra farkettiğimiz rutubet dolayısıyla duvarları strafor kaplatmak durumunda kalmıştık ve ayna yatak odası duvarlarına ağır geleceği için girişte değerlendirmiştik.. 

Aynanın altına kapıdan girişte anahtarlarımızı vs. koymak için bir konsol almayı düşünüyordum lakin bu düşüncemi hayata geçirme fırsatı bulacak kadar kalmadım bu evde..

Duvarları ise kızımın battaniyesinin renginde özel bir boya yaptırarak boyatmıştım.




Dolaplarım İkea'dan ve sıklıkla İkea mobilyaların sağlamlığı konusunda sorular alıyorum.. Şöyle ki İkea'da her ürün aynı kalitede değil.. İyiden kötüye doğru pek çok çeşit var ve kaliteyi sizin seçimleriniz belirliyor. Bir diğer deyişle ödediğiniz ücret kadar kalite satın alıyorsunuz..


Ben evimdeki İkea mobilyaları en kalitelilerden seçmeye çalıştım ve dolaplarımı şu an yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum üstelik onlarla bir taşınma yaşadım ve hala memnunum.


Kızımın doğumundan önce onun eşyaları için aldığım şifonyeri ilk kez bu evde yatak odasında iki dolap arasında kullanmaya başlamıştım ve bu görüntüyü çok sevmiştim..


Perdelerimi kumaş alarak diktirdim.. Düz, pilesiz bir dikişti. Açıkken doğal pileli duruyorlar kapattığımda düzler.
Tüllerim İkea'nın hazır dikilmiş paketli tülleri.. Normal korniş için değil rustik kullanımına uygunlar aslında.. Onlarında üst kısımlarını kestirip kornişte kullanmaya uygun hale getirttim..

Bu perde ve tüllerimi şu an ki evimde hala kullanıyorum ve çok memnunum..


En çok aldığım sorulardan biri de yatağın ses yapıp yatmadığı.. Hayır yapmıyor.. Evet görünüş olarak yapacakmış gibi görünüyor lakin oldukça ağır, sağlam bir demir.. 


Bir dönem ferforjelerle çok içli dışlıydım.. Şimdi bu durum biraz değişti.. Bu ferforje fenerimi ve ferforje 4 katlı büyük organizerimi satmıştım.. 
Zaman zaman ev boşaltmaca yapıyor ve kullanmadığım ürünleri instagram.com/catikatidolapbosaltmaca hesabımda uygun fiyata satışa sunuyorum. 


Girişte bahsettiğim nedenden dolayı siyah aynayı buraya takamayınca bu kafes stickerı bulmuş ve buraya daha çok yakıştırmıştım. Bu evden ayrılırken tek üzüldüğüm bu stickerı ardımda bırakmak olmuştu :)


Dolap : İkea Pax Serisi
Şifonyer :  İkea Malm
Büyük Siyah Ayna / Karyola / Perde / Tül / Sandalye / Makyaj Masası : İkea
Hırka : Armine
Ferforje Fener / Ferforje Katlı Organizer / Güllü Küçük Ayna : English Home
Takı Askılığı : Euroflora

Hoşçakalın <3

mutluhayatblog@gmail.com

10 yorum:

  1. Senjn bu perdelere ta o zamanlar aşık olmuştum o kadat çok almayi istemiştim ki ama net satışı yoktu ve bende bundan 2 sene önce istanbula geldigimde koşa koşa gidip tam 11 metre almıştım . Aslında planım iki fon perde bi cak krlent Runner falan yaptirmakti ama benim büyük görümcekim evlenirken onada iki fon yaptirmistik ve işin kötü tarafı yalnız ölçü alımı yüzünden kısa oldular hem ikimizinkide .. neyse bazen çok ilham oluyorsun yani anlatmak istediğim onafaldulat duseceksin aslında 😁 hatta şu ferforje yatağa bile ne çok hevesim var .. geçenlerde vi sayfada içine baza yaptıran birini görmüştüm onafaldulat duseceksin zaman daha çok içim sindi ama yine de alamam 😕 neyse tek derdim o olsun bu arada hala evi fazlaluklardan aribdiramadim 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gönlünden geçen her şeye kavuşursun hayırlısıyla <3 Fazlalık konusunu dert etme hemen olan bir şey değil yavaş yavaş sakin sakin azalırsın..

      Sil
  2. İlkay abla tarzını çok beğeniyorum . Bu iki kapılı dolap yetiyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben kullanmadığım hiç bir şeyi dolabımda tutamam satarım genelde, bu yüzden sürekli bir sirkülasyon oluyor dolapta. Evde kalabalığa gelemiyorum her şey az ve öz olacak.. O yüzden dolap yetiyor hatta o ikili kısım eşime ait.. Benim ki tek kapılı camlı olan yer.. Bir de çekmecem var ikili dolabın içinde..

      Sil
  3. İlkay hanim ben sizin şu anki yatak odanızi merak ediyorum bunla ilgili post gelecekmi? Acep meraktayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek ama aynı eşyalar tabii :)

      Sil
  4. Yaa blog degistirdiginizden haberim yoktu. Fotoları görünce bu cati katı ilkayin ev fotoları dedim.hemen diğer sayfanıza baktım. Buradan devam edeceğiniz okudum.hayirlisi olsun.

    YanıtlaSil
  5. Uzun zamandır ilk takip etmeye başladığım ( çatı katındaki evinizden beri büyük bir keyifle takip ediyorum sizi ) zamanlardaki İlkay yazılarını arıyordum Nihayet o tadı tekrar yakaladım çok teşekkürler yeni blogda hayırlı olsun çok iyi oldu
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmen ne güzel :) Hepimize iyi geldi bu değişiklik.. Sürekli beklerim artık.. Sevgiler <3

      Sil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler