10 Ağustos 2017 Perşembe

Stil Günlüğüm / üz :) Sosyal Tesisler..

Geçenlerde ben uyanmadan bana çay yapmak için ocağın başına geçen oğlumun farketmesiyle ( gelecekteki sevgili gelinim çok şanslısın bak :) daha gözümü tam açamadan doğalgazın kesik olduğunu haber aldım..


Önce tabii bizde mi bi sorun var ? diye vanalar kontrol edildi.. Noldu faturayı mı unuttun Yasin diye Yasin'e telefon açıldı falan sonra kapıdan apartmana 30 saniye kafamı uzatmam yetti.. Herkes birbirine aynı soruyu soruyordu : Sizde doğalgaz çalışıyor mu ? 

Anlaşıldı ki mahallece böyle bir arıza sorunumuz var..

O my Allah'ım ! Çay içemeyecek miyim ben ?

Tabii ki içeceğim.. Apar topar giyindik güzide belediyemin burnumun dibine kondurduğu Sosyal Tesislere yollandık.. Çayı çok güzel mis gibi ve sadece 1 TL hihoha

Rana Hanımlar babaanne özel koleksiyonundan çiçekli elbiselerini giymeyi tercih ettiler.. 




Anne ise her zaman ki gibi kot t-shırt takılmaya devam ediyordu.. 
Rahatlık forever.. 
Bu t-shırtüm simli aslında lakin düz gri gibi görünmüş.. Bu dökümlü görünümü elde edebilmek için iç tarafında sağdan sola bazı ipler falan dikilmiş giyerken dolanıyorum bazen iplere haha


Beni de kendisine benzetti.. Parmaklar..


Evet o parmaklar hep havada..


Çocukları doyurup, 375528 bardak çay içtikten sonra gözüm açıldı.. Çayı kadar wc'sini de seviyorum sosyal tesislerin ehi ehi..  Tertemiz ve aynaları çok güzel tam fotoğraflık :)

Ne kadar da üzerime uygun bir wc konulu çalışmam :)


Instagram hesabımda bu fotoğrafı Rana'nın Şeyma Subaşı'lığı diye paylaşmıştım.. Tabii kaderi benzemesin haha ay benzesin de o şekilde değil diye de eklemiştim tabii :)  

Bu kızın pozları, halleri beni çok güldürüyor.. 


Ben, 
Jean, T-shırt : DeFacto ( evet yine.. yürüme mesafemde bi o var napiim :)
Çanta : Lc Wakiki ( bu da yürüme mesafemde )

Sevgili Zara, Koton, Bershka, H&M falan sizlerden yürüme mesafeme mağaza bekliyorum :)

Rana,
Elbise : Babaanne özel dikimi
Pembe spor ayakkabı :  Kinetix

Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

1 yorum:



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler