14 Temmuz 2017 Cuma

Alışveriş / En son ne aldım ? 2

Rakamlara bakılırsa ilk alışveriş postumuz çok sevilmiş.. O zaman devamı gelsin :) 

Ayrıca tüm bu alışveriş ve stil postlarındaki cicilerin yakın gelecekte Dolap Boşaltmaca ( instagram.com/catikatidolapbosaltmaca ) hesabıma gideceklerini biliyorsunuz değil mi sıkılgan ben haha :) 

İlkinde Loreal'in bu serisinin toniğini almıştım ve makyaj temizleyicisini de alacağım demiştim.. Aldım bir kaç gün sonra yüzde elli indirime girmişti :) Bunu yarı fiyatına aldım yani.. Çok memnunum tonikten de bundan da..

Aynı zamanda yüz temizleme jeline de ihtiyacım vardı.. Bu kez bu ürünü denedim ama biraz yüzümden arındırmakta güçlük çekiyorum.. Daha az kullansam bu kez istediğim
temizlik hissini vermiyor.. Biraz katı geldi su ile seyreltsem mi diye düşünmüyor değilim :)

Nivea stick ise sürekli kullandığım ürün.. Bi ara şu an adını anımsayamadığım sağlıklı olarak öne sürülen bir ürün denemiştim.. Sağlıklıdır muhakkak lakin hiç bir işe yaramıyordu.. Yasin şap bu ya demişti direk görünce.
Bir türlü randıman sağlayamayınca çöpü boylamıştı aaa bunla mı uğraşıcam ben diye. Döndüm dolaştım sağlık konusunda içim rahat etmese de yine bu ürünleri kullanmaya başladım.. 




İlk yazımda Şok Market çoraplarına bayıldığımdan bahsetmiştim. Çekmecem çorap doldu aslında ama bunu görünce yine dayanamadım attım sepete :)


Hala burnuma dikkat ediyor olmamdan dolayı her gözlüğü kullanamıyor ve beğenemiyorum, Aradığım gibi bulunca da 2-3 tane alıyorum.. Geçen gün yine öyle oldu.. Burnuma ağırlık yapmayan bu modelleri çok beğendim.. Aynı yerde gördüğüm bu gotik dantel kolye de güzel bir süpriz oldu


Gözlüklerin yan taraflarını özellikle beğendim saçlarımı toplayıp uygun küpelerle çok tatlı oluyor :)


Gözlüklerden hemen sonra bu sandaletleri kaptım.. O gün çok komikti :) Gözlükleri alınca gözümdekini çıkarıp kahve olanı taktım.. Kolye takmamıştım kolyeyi alınca onu da boynuma taktım. Ayağımda gümüş spor ayakkabılarım vardı sandaletleri alınca onları giyip yola devam ettim.. Yolda üst değiştire değiştire gezdik arkadaşımla :)


Bu bluzu da alsaydım o esnada onu da giyip devam edecektim galiba :) Bunu denedim ancak o  almadım. Sonra gittiğimiz cafede ınstagram hesabımda ( instagram.com/ilkaypnrbs )
 sordum kızlara almalı mıydım acaba ne dersiniz diye.. Bir sürü mesaj yağdı çok yakışmış mutlaka al diye ve geri dönüp aldım bluzu sonradan.. Cennet Way Bee mağazasından.. Yeni açılan 2. şubesinde.. Taş rengi de mevcut.. 

Üstümdeki jeani de DeFacto'dan almıştım bayramdan önce.. Cep kenarındaki parlak detaylarını çok seviyorum ve kendisi benim hayatım boyunca aldığım ilk 34 beden pantolon olma özelliğini de taşıyor :)


Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

4 yorum:

  1. Muhteşem olmuş bir solukta bitiyo

    YanıtlaSil
  2. İnşallah nivea dan memnun kalırsın. Nivea bana göre ürün kalitesini bozdu yaklaşık 3 4 senedir loreal dan şaşmıyorum . Güle güle kullan cicilerini...(devamını bekliyorum)
    ��������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Devamı gelecek <3

      Sil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler