En uygun fiyata eşarp, şal, çanta, sunum ve dekorasyon ürünleri..

EN UYGUN FİYATA EŞARP, ŞAL, ÇANTA, SUNUM ve DEKORASYON ÜRÜNLERİ.. TÜM MODELLERİ GÖRMEK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

13 Mayıs 2017 Cumartesi

Yenilediğim Çalışma Masamız / Mobilya Boyama

Oğlumun 1. sınıfa başladığında İkea'dan aldığımız çalışma masası, kendisinin haşarı kullanımı sonrasında epey hasar görmüş haldeydi ve baktıkça beni rahatsız ediyordu..

Sürekli takip eden okuyucu arkadaşlarım bilirler bir süredir eski eşyaları yenileme yoluna gidiyorum.. Önce düz yüzeylerle ve ufak sayılabilecek parçalarla başladım.. Boyayıp yenilediğim tüm mobilyaları burayı tıklayarak görebilirsiniz.. Çalışma masası benim için ilk büyük işti diyebilirim..

Öncesi


Ve sonrası.. 


Ortaya çıkan sonuç bir hayli keyif verici oldu benim için.. Hem görsel olarak hem de emek verip bir şeyler başarmış olmayı görmek çok güzel..

Tüm mobilyalarda aynı boyayı kullanıyorum.. Rich Multisurface.. En büyük rahatlığı her yüzeye uygulanıyor ve zımpara gerektirmiyor olması..

Fotoğrafta gördüğünüz siyah kısım kara tahta.. Mıknatıslı olan bu yüzeyde çok fazla etiket ve yapıştırıcı izi mevcuttu.. Çıkarabildiğim kadarını çıkardım ancak beyaz boya ile yine de görünecekti.. Kara tahta boyası ile bu lekeleri hem tamamen kapattım hem de oğluma notlar bırakabildiğim güzel bir alan ortaya çıkarmış oldum..

Üstelik oğlum Beşiktaşlı olduğu için, çalışma masasının siyah beyaz olması onu artı mutlu etti.. 

Tüm boyamaları aynı şekilde yapıyorum genelde astar + 4 katta kapanıyor ve bazılarına vernik uyguluyorum yine boyama yapar gibi.. 

Buradaki tıklayarak ulaşacağınız yazımda boyanın ve fırçamın fotoğrafı, fiyat bilgisi ve boyama hakkında tüm ipuçları yazılı.. Bu işlerle ilgileniyorsanız o yazımı incelemeniz yeterli olacaktır..

Şu an evimin oldukça eski ve yıpranmış çelik kapısını boyuyorum.. Henüz sonlanmasa da sanırım 1 kat boya ve vernik işlemi kaldı.. Detayları ınstagram hesabımda paylaşıyorum takip etmek isterseniz ınstagram hesabım : İnstagram.com/ilkaypnrbs

Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com



5 yorum:

  1. Ilkay Hn.bende portmanto ve mutfak dolabımızı boyamak istiyorum. Sırf zımpara işinden korktuğum için sürekli erteleyip duruyorum. Bu boyalarla öyle büyük yüzeyleri zımpara yapmadan boya yapabilir miyim. Çalışma masası için ne kadar boya kullandınız. Kaç kat sürmek gerekiyor. Yaptıklarınızı paylaştığınız için teşekkür ederim. Allah sağlık,afiyet versin.Ailece her zaman mutlu, huzurlu olmanızı lütfetsin.Beyza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için hepimizin için geçerli olsun umarım bu güzel dilekler <3 Yazıda da belirttiğim gibi bu boya ile zımpara yapılmıyor zaten. Büyük boy bir boyam vardı onunla sehpa da boyadım ve yarısından fazlası kaldı çok bir boya gitmedi masaya.. astar ve 4 katta kapanıyorlar genelde yine yazdığım gibi.. Ama zemine göre değişir tabii çok siyahsa artı bir kat daha gerekebilir belki..

      Sil
  2. Çok güzel olmuş. Bence en güzel kısmı kara tahtası:) Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Emin'de bayıldı :)

      Sil
  3. Ilkay abla diyordum eskiden artik ben de yaslandim seni candan bi arkadas olarak goruyorum ilkay .. senin kararina saygi duyuyorum tabii ki icinden geldigi gibi davrandigin icin ekstra seviyorum yuruyus fitness gibi paylasimlarini gormemiz icin insta hesabini acsan keske cok mutlu olurdum ben sahsen

    YanıtlaSil

Yorum yapmak için blog sahibi olmanıza gerek yok.. ADSIZ seçeneğini seçerek yorum bırakabilirsiniz..
Yorumlarınız onaylandıktan sonra görünecektir endişe etmeyiniz :)

Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler