En uygun fiyata eşarp, şal, çanta, sunum ve dekorasyon ürünleri..

EN UYGUN FİYATA EŞARP, ŞAL, ÇANTA, SUNUM ve DEKORASYON ÜRÜNLERİ.. TÜM MODELLERİ GÖRMEK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

4 Mart 2017 Cumartesi

Hayat sen planlar yaparken, çocuklarının kusmasıdır..

Böyle dan diye kibarlaştırmadan falan yazdığım için özür dilerim lakin bir kaç gündür,  gündemimizde bu konu var.. Ben çektim siz de çekin nihahah..
Yasin'le bile görüşmelerimizde birbirimize sorduğumuz ilk soru bu oluyor : Çocuklar kustu mu ? :)

Geçen gece nasıl yorgunum.. Başladığım 2.spor salonunun ilk günü.. Yani ilk kez aralıksız 6 gün peş peşe spor yapmışım.. Her iki salonda birbirine yakın. Yani her gün bir de 6.5 km yürümüşüm spor öncesi ve sonrası toplamında.. Fit ama geberik bir kadınım o akşam..

Kendimi yatağa attım suratımda aptal bir sırıtma :) Ertesi gün boşum zira.. O günü dolduracak bir salaklık yapmamışım henüz.. Bu 2. spor salonuna başlama, sporu haftada 4 günden 6 güne çıkarma mevzumda şöyle oldu..
Buradaki fitness / pilatesle ilgili yazımda bahsetmiştim hatırlarsınız, bizim salon tadilata girdi kayıtlar donduruldu.. Bize size mesaj atacağız tekrar başladığımız zaman dediler.. 1 ay geçti ses yok.. 2 aya yaklaştı yine ses yok dedim daha fazla sporsuz duramayacağım ben.. Başka bir salona kayıt yaptırmıştım internetten.. Ama o ön kayıttı.. Ne bileyim ben sistemlerinin farklı olduğunu.. Bizim salonda asıl kayıda gitmeyince iptal ediyorlar başvurunu..

Bizim salonda beenim başka salona kayıt yapmamı bekliyormuşlar demek ki 2. ayda tadilat bitti başlıyoruz mesajı geldi.. Başladım ben salona tekrar.. Diğer tarafı hatırlamıyorum bile.. Zaten gitmedim kayda falan düştü sanıyorum.. Hatta önkaydı başarıyla tamamladığımın bile farkında değilim ekran dondu bi şeyler oldu sıkıldım kapattım. Bi zaman sonra bir mesaj daha geldi.. Seansınız başlıyor diye haydaaa..

E napıyım gideyim o zaman.. İnsanlar sıra bekliyor deli gibi bana gelmiş sıra kaçırmadım ama olayı o kadar unutmuşum ki neye kayıt yaptırdığımı bile hatırlamıyorum.. Fitness mı pilates mi gidince öğrendim.. Pilatesmiş :)

Neyse sırıta sırıta tavana bakıyorum o gece işte..
Plan şu : Ertesi gün boşum ya, kızımı okuldan alıyorum aheste aheste babamlara gidiyorum.. Ne zamandır gidemiyorum özlemişim. Zaten babamda laf sokuyo başbakana senden kolay ulaşılıyor diye afashksdk.. Özlediğini ordan anlıyorum..
Öyle kızım özledim seni falan yookk. Laf soktu mu anla ki özledi..

Ohh kahvaltı hazır, çayımı babam tazeliyor sürekli.. Türlü şebekliklerle annemi babamı güldürüyorum. Babam bir sevgi göstergesi olarak sık sık bana eşoğlueşek diyo..
Rana'nın benle hiiiç işi yok babamın tepesinde.. Biraz annemlerin yatağa girip uyuyorum.. Yatakta anne baba huzur kokusu var oh mis..
Sonra arkadaşıma gidiyorum kahve içmeye.. Rana babamlarda.. Emin'le arkadaşının annesi ilgilenecek.. Akşama yemek derdi yok ohh gene hazır sofraya oturuyorum.. Ne dinlendim ne dinlendim..

Böyle böyle daldım uykuya.. Sabaha karşı hayal meyal Rana'nın yanımıza geldiğini hatırlıyorum.. Sarıldım kızıma..

Bi zaman sonra..

Anneeeebögskdhjshfsdghjdfg ! sesiyle gözümü açtım, Yasin ! diye bağırıp Rana'yı ters çevirmem bir oldu.

Kusuyor..

Tek elimle saniyede alabora ettim kızımı rahat kussun diye kamoonn anaların gücü adınaaaa !.

Aynı esnada Yasin banyoya koştu bu iş için ayırdığımız özel küçük bir leğenimiz var :) Onu kaptı getirdi. Baktı onun için artık çok geç.. Anında çarşafı, alezi kaldırıp yatağa geçmesini engelledi.. Hoop hemen banyoya..

Sadece 3 dakika kadar sonra çocuğun eli yüzü yıkanmış, yatağa çarşaf serilmiş, çarşaf ve alez makinaya atılmış, leğen başucumuzda yerini almıştı

Çok iyi bir takımız biz :)

 Dalmadan önce Yasin'den duyduğum son cümle : Okula gitmesin sabah oldu.. Gitti benim hayaller derkeeennn kaymışım..

Sabah uyandım.. Babamları aradım beklemesinler diye.. Rana gece hasta oldu dedim.. Şimdi iyi ama tetikteyim tekrar kusarsa diye.. Evde kalalım dedim.. Babamda üzüldü tam da dışarı çıkmış Rana'ya seveceği bi şeyler alacakmış kahvaltıya, geri döndü..

Neyse dedim bari madem gidemiyorum evde değerlendiririm bugünü.. Düşen suratımı topladım yerden, evet evet evde bir sürü işim var onları tamamlarım..

Keyfim tekrar gelmiş sırıta sırıta dur bi çay keyfi yapayım derkeeen, Emin'in okulundan aradılar gelin oğlunuzu alın diye.. Kusmuş !

Yot artıt !

Kapat ocağı haydaaa okula.. Aldım Emin'i geldim suratı kireç gibi.. Tam yatırıcam bi daha.. Sonra bi daha.. 2-3 derkeen akşam üstüne kadar 5 kereyi tamamladı Emin.. Kusma leğeni fazla mesai yapıyor..

Rana hastalandı derken Emin kardeşini solladı.. Rana koltuk tepelerinde uçmaya başladı bile yanlış çocuğu okula göndermişiz bugün..

***

Doktora gideceğiz tabii.. Yasin erken geldi bu yüzden atladık hastaneye gittik önümüzde 140 kişi var yuh ! Herkes elinde poşetle geziyor haha biz dahil :) Salgın varmış..

Dedik bu gece kamp kuruyoruz galiba buraya.. Bu arada benim bir tahlil yaptırmam gerekiyordu.. Beklerken halledelim vakit geçsin dedik..Gittik onu yaptırdık..
Düşün, yaptırdıık, sonuçları aldıık, doktorla görüştüük, çocuklar arabada uyuduu, biz Yasin'le cafede çay içtiikk sonra bi baktık daha 30 kişi azalmış.. Haydaa gerisin geriye eve döndük çocukları taşıdık geberdik falan..

Rana'yı yanımıza aldım.. Dedim Emin daha kötüydü leğeni onun başına koyayım..

Gece Rana kustu..
Gene yanlış çocuğu seçmişim..

Yine anneeeebökdkhfjsdhgdgd ! sesiyle fırladım, bu sefer Rana'yı kaptığım gibi kafasını yere eğdim.. Yatak yorganı kurtardık bu sefer ama parkeler gitti.. Neyse silmesi daha kolay oldu.. Zavallı ben..

Bu sefer uyumadık doğru hastaneye dedik.. Canım bitanem Yasinciğim dedi ki sen uyu ben götürürüm çocukları aiyyy başında hale belirdi birden bi nur indi suratına..Ay canım yaaa derken, saate bi baktım zaten spora gitme saatim gelmiş..
O tatlı melek yüzlü kadın gitti, Yasin'in suratındaki nur da uçtu.. Zaten sen götürcen dalga mı geçiyon! diye çemkirdim..

Giderken kahkaha atıyordu pis..

Neyse ben spora gittim geldim, onlarda hastaneden geldi popişlere birer iğne yapılmış, sonra bi poşet ilaç.. Bi ona, bi ona, bi ona bi öbürüne.. Aaaaa bıktıım !

O gün ikisini birden okula yollamadık tabii..

Babam geldi öğleden sonra, bana şefkat gösterdi çikolata da almış canım benim ağlıcaktım az daa omzunda baba 2 gündür kusmuk temizliyorum ühühühühü

***
Sonraki sahnede akşam elimde leğenle görünüyorum..
Hangisinin yanına koyayım ben bunu derkeeen bu kez risk almıyorum.. Pembiş toz alma kovamı feda edip leğeni Rana'nın yanına, kovayı Emin'in yanına bırakıyorum..

Önlem aldım ya,
o gece ikisi de kusmuyor..

Bir sonraki boş günüm içinse hiiiiç planım yok ihihihihi

Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

4 yorum:

  1. Bayılıyorum size tek kelimeyle harikasınız

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun canım,oyy yavrular, nasıl uykudan uyanıp annee diyorlar, Rabbim başlarından eksik etmesin sizi, ileride tüm bunlar gülerek hatırlanacak 😃

    YanıtlaSil
  3. cokkk gecmis olsun

    2 gündür kusmuk temizliyorum baba demene cok güldüm yaa
    kac yasina gelirsek gelelim anne ve babamizin kücük nazli cocuklariyiz dimi ya :)))

    YanıtlaSil
  4. Ah canım geçmiş olsun ya iki çocuk birden mikrop kapmışlar heralde doktordada bu kadar sıra varsa rabbim hepsine şifa versin.ve kusmuk temizleme ... Kovayı tutturamama fena olmuş ben yoğurt kaplarını saklıyorum 1,2 bu tip durumlarda hemen baş ucuna fikir olsun.yalnız senseki bu spor aşkı bakayım neolacak merakla bekliyorum seni milli spor müsabakalarında falan goruruz bı gidişle "200 metew engelli atlamada ilkay gorgun "�� sağlıcakla kalın sevgiler.
    Rabia

    YanıtlaSil

Yorum yapmak için blog sahibi olmanıza gerek yok.. ADSIZ seçeneğini seçerek yorum bırakabilirsiniz..
Yorumlarınız onaylandıktan sonra görünecektir endişe etmeyiniz :)

Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler