5 Ocak 2017 Perşembe

Aras Kargo Hırsız mı Çalıştırıyor ! / Aras Kargo'da İçi Boşaltılan Paketim..

Öncelikle belirtmek istiyorum ki Aras Kargo normalde kapısını dahi açmayacağım bir kargo şirketi.. 

Ben Ptt Kargo ile çalışıyorum 1.000 adetten fazla, evet evet binden fazla kargo gönderdim PTT Kargo ile ve hiç sorun yaşamadım.. Üstelik en uygun fiyatlı kargo PTT Kargo ve bayramlar, yılbaşıları, anneler günü vs. gibi tüm özel günlerde yaklaşık 1 hafta kadar daha da indirim yapıyor kargo ücretlerinde.. 

Ancak nedendir bilmem bazı firmalar Aras Kargo ile çalışıyor ve seçme şansınız olmuyor.. 
Haa bundan sonra ne yapacağım ? Aras Kargo ile mi çalışıyorsunuz ? Kalsın o zaman almıyorum.. 

Bitti.. 

Yaklaşık 1 haftadır Aras Kargo'dan kargo bekliyorum.. Öncelikle 2 kez adres bulunamadı yazdı internet sitelerinde kargo bilgisi olarak..

Bulamadıklarını iddia ettikleri adres ise kargolarda kullanıp hiç sorun yaşamadığım iş yerimizin adresi, son derece merkezi bir yerde ve kapısında koskoca İHLAS HOLDİNG yazıyor :)

Külliyen yalan adres bulunamadı falan ! 


Sonra hadi dedim yılbaşı yoğunluğu falan vardır.. Bu kez kargoyu gönderen firmadan kargonuza ulaştınız güle güle kullanın falan şeklinde bir mail geldi ?

Ne ulaşması ? Kargo falan yok ortada.. 

Önce biz bi bütün binayı ayağa kaldırdık.. Sen mi aldın sen mi aldın diye.. Halbuki ofiste kargoları teslim alan kişi belli.. Onu aşıp içeri girip zaten kargo falan teslim edemez kimse.. 

Kargo yok.. 
Ama hala adıma teslim edilmiş görünüyor.. 
Bu kez eşim kalkıp şubeye gitti.. 

Şubede biraz olay çıkarınca, şube müdürüne falan çıkılınca bizim paket ortaya çıktııııı...

Paket ne durumda biliyor musunuz ?

İtinayla açılmış, içindeki ürünler çalınmış ! İçine alakasız bir dergi koyulmuş sanki bana dergi gelecekmiş gibi, bi güzel paket bantlanmış.. Üzerinde takip numarası falan yok.. Sadece bir not kağıdında adım ve adresim yazıyor.. Herhangi bir resmiyeti yok kargonun yani.. 

Bu ne ? 

Şey işte evet teslim edildi bilgileri doğru değil.. Kargo zimmete geçirilmiş !

Yani çalınmış !

Sonrası tutanak mutanak işleri..

Şimdi soruyorum Aras Kargo'ya

Hırsız mı çalıştırıyorsunuz siz ?

Bu ne rahatlıktır ? 

Kargo teslimatında çalışan bu adamlar "hani şu bir türlü teslim edemedikleri paketleri" (internette bunla ilgili binlerce şikayet var ) dağıtmaları gereken mesai saatlerinde arabayı kenara çekip,
 tek tek insanların paketlerini açıp, 
hoşlarına gideni, bunu karıma hediye ederim bunu bilmem neyime veririm diye ayıklayıp, 
milletin ürünlerini çalıp, 
işte paketlerin içine de ordan broşür dergi ne bulurlarsa sokuşturup, 
hoop teslim edildi bilgisini de ekrana girip yollarına devam mı ediyorlar ?

Nasıl firmasınız siz ??
Nasıl insanlar çalıştırıyorsunuz ??

O benim paketime sokuşturulan dergi de birinin parasını ödeyip abone olduğu, gelsin diye beklediği bir dergidir ben size söyleyeyim..

Bekleme kardeşim gelmeyecek.. 
Senin dergin ben de.. 
Bilsem kimsin ben teslim ederim sana insanlık namına !

Facebook ve twitter hesaplarımda konuyla ilgili kısa yazılarım ve post yazacağımı bildirdikten sonra , Aras Kargo Destek adı altında bir twitter adresinden bu ileti geldi..

"Merhaba, konu ile ilgili iletişime geçebilmemiz için telefon bilginizi bize mesaj olarak iletmenizi rica ederiz. Teşekkürler."

Lütfen şurayı tıklayıp bu adresin tüm twitlerine bakın :)

Evet kopyala-yapıştır şeklinde tüm mağdurlara aynı cevap gönderilmiş.. 8223 twitleri var içime fenalık gelinceye kadar aşağılara indim ve farklı tek bir twite rastlamadım :)

Ben de böyle bir firmada destek ekibi olarak çalışmak istiyorum. Zira tek yaptığın kopyala yapıştır.. 
Numarayı sırf şuraya şunu yazabilmek için gönderdim : KİMSE ARAMADI TABİİ Kİ :)

Lütfen şurayı,
şurayı ve şurayı da ayrı ayrı tıklayarak iletilerimin altına sevgili takipçilerimin yazdıkları yorumları da okuyun.. 
Aras kargo ile ilgili ne problem yaşamışlar.. 
İnanılır gibi değil :)

Şimdi bekliyorum bakalım şu tutanak sonucu ne olacak.. 

Ürünleri geri alacağıma veya mağduriyetimin giderileceğine dair bir umudum yok.. 

Zaten olay giden ürünler değil, maruz kaldığımız durum.. 
Ben alırım o ürünleri yine..
 3 kuruşluk ürünleri çalacak kadar aç ve karaktersiz insan çalıştırmaları Aras Kargo'nun problemi..
  Ancak olur da umduğumun tersi bir durumla beni şoka sokarlarsa da teşekkür falan edecek değilim..

Fikrim değişmeyecek..

ARAS KARGODAN UZAK DURUN ! PAKETLERİNİZİN İÇİ BOŞALTILIYOR

Gelişmelerden haberdar edeceğim.. 

Hoşçakalın..

mutluhayatblog@gmail.com

15 yorum:

  1. İlkaycım merhaba :) Başlığı görünce yorum yazmadan duramadım. Ben de çok sorun yaşayanlardan birisiyim bu kargo şirketiyle. Gerçi şu sıra-aman nazara gelmesin-paketlerim elime ulaşıyor. Nasıl bir şirket anlamış değilim cidden :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adaşehircim <3 Gerçekten aman nazara gelmesin sinir bozucu bir durum bu. Umarım bir daha sorun yaşamazsın.. Sevgiler

      Sil
  2. Ben de sorun yaşadım.Kargoyu teslim aldım diye gözüküyor ama ben almadım.Sonra ortaya çıktı ki karşı daireye vermişler.Arayıp soruyorum ne zmn geldiniz niye bana değil de başka birine teslim ediyosunuz kargo. Ben gelir şubeden alırım.Bana dediği görevlinin size de yaranılmıyor şubeye sırf gelmeyin diye biz bıraktık bi daha da sizinkini bırakmayız. Ben de sizle kargo göndermem daha merak etmeyin diyip kapattım.Çalışanları da bir alem hiç profesyonel değiller.

    YanıtlaSil
  3. Valla hırsız her yerde hırsız! Babamın memleketten MNG kargo ile yolladığı 10 paket sucuk 9 ve ardından yolladığı 20 paket sucuk 16 paket olarak geldi. Tadını beğenince gaspın miktarı da artti:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne rezillik yaa hakkaten hiç Allah korkusu da yok bazı insanların.. İnsan kendini bu kadar düşürür mü ?

      Sil
  4. Komsumuzun kizi basortulu bunlara is basvurusunda bulunuyor basortulu calistirmiyoruz diyorlar direkt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da yapmışlar yani.. Şaşırmadım

      Sil
  5. Kargom gelecek. Aradım şubeyi. Allahım odun yarmasından hallice biri. Soruyorum, şubeden gelip alacaksınız diyor. E ama adrese teslim benim kargom diyorum. Yoğunluk var dedi yarebbiiiimmm.. e gelin siz benim bebeğe bakın ben adrese teslim kargoculuk yapayım dedim kapattım. Karfom gelecek bi çok merak ediyorum. ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saygılı sevgili insanları tenzih ediyorum ama gerçekten ciddi anlamda bir terbiyesizlik söz konusu kargo çalışanlarında.. Sanarsın dünyanın en önemli işini yapıyorlar.. Allah ıslah etsin..

      Sil
  6. Ne yazık ki çoğu özel kargolar sorun çıkıyor. Aras, Mng, Yurtiçi, Sürat kargo :( İşim gereği hepsiyle çalışmam oluyor. Özellikle Mng ve Sürat kargo ile çok tartışmışımdır. Bölgemde ki Aras Kargo iyi yıllardır tanıyorum , küçük aksamalar oluyor fakat sizdeki gibi sorunla hiç karşılaşmadım , diğer kargolarda da karşılaşmadım. Benim yaşadığım sorun çoğunlukta iş geciktirmeleri oluyor. Özellikle Bölgemde bulunan MNG ve SÜRAT kargo oldukça yavaş ve işlerini ciddiye almıyorlar. Size geçmiş olsun . Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim karşılaşmazsınız kargomla ilgili hala bir gelişme yok :) Çok teşekkürler sevgiler benden de <3

      Sil
  7. Daha önce mobil alan olan küçük bir ilçede yaşıyorduk. İnternetten yaptığım alışveriş malesef aras kargo ile gönderildi seçme şansım yoktu. Mobil alan olduğu için haftanın belirli günlerinde geliyor ve komşu ile sonra bizim yaşadığımız ilçeye teslim edilmeli. Neyse ben tabi o hafta hiç evden çıkmayıp kargoyu bekliyorum günü belli ama olsun. Bana bir msj geldi teslim edilmesi gereken günden önceki gün. Sizi evde bulamadık teslim edilemedi şu bu. Fıttırdım aradım teslimat yapılacak diğer ilin şubesini adamlara anlatıyorum durumu hala geldik yoktunuz evdeydim mümkün değil dediğim halde anlamamakta direniyorlar. Neyse desim teslimata daha çıkarmayın not edin haftasonu o ile gelim teslim alacağım. Gittik haftasonu 65 km yol feribotla geçiliyor bir de karayolu değil. Adamlar benden üste bir de para almadılar mı neymiş gelmişker de biz yokmuşuz da. Mümkünatı yok tepede bir lojmandayız sinek geçse haverimiz oluyor koca kargoyumu göremeyeceğim. ben sinirlendim eşim beni sakinleştirmeye çalıştı normalde çok sinirlidir sırf uzayıp eşim tartışmaya girmesin diye lanet olsun deyip verdik. Geldim firmaya kaç kere mail attım ama dediğiniz gibi bir işe yaramadı tabii ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında paketi kapıp kaçaymışsınız para vermeden:) Şaka bi yana gerçekten böyle şeyleri falan hakediyorlar okudukça geriliyorum ben de.. Son derece pişkinler ne hikmetse..

      Sil
  8. Son iki aydır aynı şeyi iki kere yaşadım... Aras Kargo ile anlaşmam mevcut ve sattığım ürünleri onlarla yolluyorum. Birinde paketin içi boşaltılmıştı diğerinde de yerine dandik birşey konulmuştu. PTT kapıdan alsa hiç düşünmeden onlarla çalışacağım ama almıyorlar...

    YanıtlaSil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler