En uygun fiyata eşarp, şal, çanta, sunum ve dekorasyon ürünleri..

EN UYGUN FİYATA EŞARP, ŞAL, ÇANTA, SUNUM ve DEKORASYON ÜRÜNLERİ.. TÜM MODELLERİ GÖRMEK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

16 Kasım 2016 Çarşamba

En Kolay Tarifler / Gerçek Çikolatalı Kek

Kakaolu kek, çikolatalı kek bizim evde en çok sevilen kek çeşitleri.. Sanırım hiç farklı bir kek yapmadım ben :)
Son gözdemizi sizinle paylaşmak istiyorum. Harika bir tadı var.. Yumuşacık nefis bir kek.. Üstelik az malzemeli.. Borcamda yapıyorum ben dileyen malzemeleri birebir oranda arttırıp daha büyük tepside yapabilir..
Tarif hemen aşağıda..

Blogumdaki tüm kolay/denenmiş diğer tarifleri burayı tıklayarak görebilirsiniz..

Fotoğrafta görünen sunum çantalarına ve diğer eğlenceli ürünlere ise buradan ulaşabilirsiniz



MALZEMELER : 

1 su bardağı un
1 su bardağından biraz az toz şeker
1 paket kabartma tozu
150 gr tereyağı ( ben göz kararı koyuyorum muhtemelen 150 gr olmuyor ama genelde az yağlı yapma huyum var tüm yemek ve hamur işlerini )
150 gr sade çikolata 
3 yumurta

HAZIRLANIŞI : 

Tereyağı ve çikolatayı birlikte ocakta eritin.. İçine diğer malzemeleri de ekleyip karıştırın.. Borcama döktüğünüz kek karışımını 180 derecede pişirin.. Üzerine hindistan cevizi veya pudra şekeri serpip servis edebilirsiniz.. 


Hoşçakalın <3

mutluhayatblog@gmail.com

4 yorum:

  1. ellerinize sağlık. Borcama koyuyorum demişsiniz büyük dikdörtgen borcam mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler <3 Yuvarlak borcama koyuyorum.. Ufak bir kek oluyor bu malzemelerle.. 4 kişilik mesela..

      Sil
  2. Merhaba mutlu hayat. Bloğunu yeni keşfettim. Takibe aldım. Yazilarini paylasimlarinı cok begendim.
    Benim bloğumada beklerim insallah begenirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz :) Teşekkür ederim uğrarım.. sevgiler <3

      Sil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler