En uygun fiyata eşarp, şal, çanta, sunum ve dekorasyon ürünleri..

EN UYGUN FİYATA EŞARP, ŞAL, ÇANTA, SUNUM ve DEKORASYON ÜRÜNLERİ.. TÜM MODELLERİ GÖRMEK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

21 Ekim 2016 Cuma

Oturma Odası Dekorasyonum

Burası üst katın salonu aslında.. Aşağıdaki salona göre daha ufak olduğu için oturma odası diyoruz.. Bu eve ilk taşındığımızda burasını çocuk odası yapmıştım.. 2.5 yıl kadar bu şekilde kullandık.. Daha sonra teras çıkışının burada olması sebebiyle yazın terası daha verimli kullanmak adına ve birazda değişiklik istediğimiz için oturma odasını buraya taşıdık..


Şu an aydınlatma, ayna ve duvar dekorasyonu eksik.. Henüz odayı tamamlamadık ama bu haliyle de içimize sinen, sade, derli toplu hoş bir oda oldu.. 



Duvar Rengi : Dyo Yeni Çağıl
Köşe Koltuk : İkea Söderhamn
Çift Taraflı Kilim : Koçtaş
Çiçeklik / Tv Ünitesi / Küçük Sehpa / Tül : İkea
Sepet / Küçük Ayna : Madame Coco
Pullu Kırlentler : Ben diktim..
Çerçeveler : İkea / Euroflora / Madame Coco
Kolonya / Body Sprey : English Home 



Küçük değişikliklerle, farklı versiyonlarını göreceksiniz bu odanın.. Şimdilik hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

22 yorum:

  1. Yine sen yine zevkin .. o insatagramin süslü puslu reklam kokan evleri nere senin evinin sıcaklığı nere .. huzurla sağlıkla oturun inşallah çekirdek ailenle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sadelik arıyor artık ruhum böyle huzur buluyorum, bakamıyorum bile artık her yerinde bi şey olan evlere :)

      Sil
  2. Canlı sade şık en sevdiğimden.Güzel anılar biriktirirsin inşallah bu şirin odada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadelikten hoşlanan biri olarak beğenmene sevindim çok teşekkürler :)

      Sil
  3. MaşAllah SübhanAllah mutlulukla huzurla oturun inşAllah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hepimiz huzurla oturalım evlerimizde dilerim <3

      Sil
  4. Ne güzel sade , tertemiz bir oda çokta güzel ışık alıyor. İnsanın içi açılır bu odada , güle güle otur inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim daha sevdim şimdi yorumlarınızdan sonra :) Sevgiler

      Sil
  5. Ferah ve dinginlik veren bir oda olmuş.Çok güzel güle güle oturun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim beğenilerinizle mutlu oldum :)

      Sil
  6. Huzurlu ve çok şık güle güle oturun..

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş, sevgiyle oturun İlkay hanım.

    YanıtlaSil
  8. Saglik ve mutlulukla huzur içinde oturun inşallah

    YanıtlaSil
  9. merhaba ilkay hanım köşe takımız rahat mı? Bilgi almak istedim.

    YanıtlaSil
  10. Koltuğunuzun kısa kısmı diğer tarafa alınabiliyor mu? Belki odaya giriş biraz daha açık olur böylece... Huzurla oturun, güzel günlerde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Evet alınabiliyor hatta şu an öyle sürekli değiştiriyoruz. Aslında çekim açımdan kaynaklı öyle görünmüş sanırım odanın arkasında bi bu kadar yer daha var o kısmı çekmemişim geniş oda..
      Sevgiler

      Sil
  11. Ev dekorasyonunuzu hep sevmişimdir şimdiki pembiş evler hep kopyala yapıştır sanki yaşanmışlık yok. Oysa sizin evde hem yaşanmışlık hem de doğallık ve şıklık car. Maşallah diyorum Rabbim yuvanızın ailenizin ağız tadını eksik etmesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hepimizin huzuru daim olsun inşallah.. Beğenmenize sevindim zevklerimiz birmiş o zaman :) Rahat edemiyorum boğuluyorum öyle evlerde..

      Sil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler